چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۳/۱۱/۱۶

شهر فرش از واقعیت افزوده در تبلیغات بیلبورد دیجیتال استفاده کرد

شهر فرش از واقعیت افزوده در تبلیغات بیلبورد دیجیتال استفاده کرد
مدتی است شهرفرش و شهرلوازم خانگی به صورت جدی با هدف تمایز از برند های دیگر و نوآوری در تبلیغات دیجیتال به دنبال ایده‌های جدید است که با اجرای کمپینی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)، توسط آژانس اورانوس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت یکتانت، گام بلندی در ارائه تبلیغات تعاملی و مدرن برداشته است. این کمپین، با هدف افزایش آگاهی از برند و ارائه تجربه‌ای نوآورانه به کاربران، در بزرگ‌‌ترین رسانه‌های دیجیتال ایران از جمله نی‌نی‌سایت، خبرآنلاین و دلگرم اجرا شده است.