جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

کتاب مدیریت رسانه‌ای بازارهای فرهنگی نوشته برند رایتز و با ترجمه جواددلیری روزنامه نگار و دانش آموخته مدیریت رسانه در ۵۶۰ صفحه منتشر شد

کتاب  مدیریت رسانه‌ای بازارهای فرهنگی   نوشته برند رایتز و با ترجمه جواددلیری روزنامه نگار و دانش آموخته مدیریت رسانه  در ۵۶۰ صفحه منتشر شد
کتاب مدیریت رسانه‌ای بازارهای فرهنگی به مبانی، کارکرد، استراتژی‌های مدیریت رسانه ای و مدل‌های کسب وکار درصنعت رسانه، سینما، تلویزیون، موسیقی و بازی و... می پردازد و قصد دارد برخی مفاهیم جدید را در حوزه مدیریت رسانه بشکافد و نسبت آنها را با تحولات فناورانه و رسانه‌ای کلان نشان بدهد. مدیریت رسانه پیش از اینکه یک علم باشد، اکنون راهکار و ابزاری برای جامعه جدید رسانه‌ای و کسب‌و‌کارهای دیجیتالی است.