سنتکام: جنگندههای آمریکایی زیرساختهای نظارت نظامی، سیستمهای ارتباطی، سایتهای پدافند هوایی، انبار پهپادها و قابلیتهای مینریزی ایران را هدف قرار دادند
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه (سنتکام) بار دیگر تجاوز به ایران و نقض آتش بس را تایید و اعلام کرد که نیروهایش حملات بیشتری به ایران انجام دادند.