پس از ناکامی تیم ملی در رقابتهای جام جهانی، ویدیویی قدیمی از صحبتهای امیر قلعهنویی دوباره در فضای مجازی وایرال شده که حالا به سوژه اصلی انتقادات تبدیل شده است. او پیش از آغاز مسابقات و در گفتوگو با محمدحسین میثاقی گفته بود: «ما باید با حسابکتاب جلو برویم و حداقل ۴ امتیاز بگیریم تا صعود کنیم و من فکر میکنم بیش از ۴ امتیاز بهدست خواهیم آورد.» قلعهنویی در ادامه همان مصاحبه جملهای گفت که حالا دوباره دستبهدست میشود: «جلوی دوربینه و این میشه سند.»