یک مداح گفت: اینکه جناب رئیسجمهور محترم در برابر ۹۰ میلیون ایرانی بگویند «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت به نیروی هوافضا دادیم تا برود بجنگد» جای تأمل دارد. معنای این جمله چیست؟ آیا اگر این ۲۰ میلیون بشکه نفت داده نمیشد، نیروی هوافضا نمیتوانست از کشور دفاع کند؟