چرا روبیو بعد از تفاهمنامه ایران و آمریکا به کشورهای منطقه سفر کرد؟
ابراهیم متقی نوشت: سفر روبیو به کشورهای منطقهای بیانگر این موضوع بود که اولا امریکا محور اصلی اقتصاد و سیاست جهانی میباشد. ثانیا ادامه نقش امریکا بدون توجه به منابع اقتصادی و قابلیتهای راهبردی حوزه خلیجفارس به نتیجه مطلوبی منجر نمیشود.