۶۵۰هزار سفارش ۴قسطه در یک روز؛ ۵،۳ همت فروش در کمپین
کمپین «جمعهی پرتخفیف» اسنپپی در پاییز ۱۴۰۴، چهارمین سال برگزاری این کمپین در تقویم خرید آنلاین ایران بود؛ کمپینی که نشان میدهد اسنپپی امروز بازیگر اصلی تجارت الکترونیک ایران است و جایگاه بزرگی برای رشد شبکهای از فروشگاهها فراهم کرده است. بر اساس گزارش این کمپین که اسنپپی به تازگی آن را منتشر کرده است، امسال بیش از ۵.۸ میلیون سفارش شامل ۲میلیون سفارش ۴قسطه در بازهی کمپین «جمعهی پرتخفیف اسنپپی» ثبت شده است و نشان داد این کمپین حالا به یکی از مهمترین مناسبتهای خرید آنلاین در کشور تبدیل شده …