حسین علیزاده: موسیقی ما برای حفظ خود همواره مجبور به مبارزه بوده است
حسین علیزاده، نوازنده و آهنگساز، گفت: موسیقی در ایران همواره با دشواریها و فشارهای فراوانی روبهرو بوده است. ما در کشوری زندگی میکنیم که موسیقی برای حفظ جایگاه خود ناچار بوده مدام مبارزه کند.