عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای دولتی ها هیچ راهی جز حذف ترجیحی نمانده بود تا از این طریق امکان سوءاستفاده از سوءاستفاده گرانی که ارز دولتی را صرف منفعت اندوزی می کردند، سلب شود. البته باید قبول کرد، یک میلیون تومان کالابرگ برابر گرانی ها ناچیز است.