آخرین خبر از همکاری ایران با آژانس از زبان سخنگوی وزارت خارجه
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به ایرنا تاکید کرد که تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورایعالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت.