بازار کار تبلیغات ایران در جستجوی کارشناس دیجیتال مارکتینگ
دومین روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر شد. این گزارش در 9 فصل طراحی و منتشر شده است و شامل دادههای ارزشمندی از صنعت دیجیتال مارکتینگ در ایران 1402 میشود؛ از انواع و اقسام تبلیغات دیجیتال گرفته تا نگاهی به دغدغههای بازار کار و متخصصان این حوزه. در این گزارش مجموعههای مختلفی در کنار یکتانت برای تهیه و جمعآوری دادهها و نیز انجام مطالعات پیمایشی همراه شدهاند: شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc)، زلکا، جریان، کافه بازار، سیب اپ، ادیوری، تریبون، فرست ادز، نجوا و جاب ویژن.