دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 سایت فرادید / ۱۴۰۳/۰۸/۰۹

بازار کار تبلیغات ایران در جستجوی کارشناس دیجیتال مارکتینگ

بازار کار تبلیغات ایران در جستجوی کارشناس دیجیتال مارکتینگ
دومین روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر شد. این گزارش در 9 فصل طراحی و منتشر شده است و شامل داده‌های ارزشمندی از صنعت دیجیتال مارکتینگ در ایران 1402 می‌شود؛ از انواع و اقسام تبلیغات دیجیتال گرفته تا نگاهی به دغدغه‌های بازار کار و متخصصان این حوزه. در این گزارش مجموعه‌های مختلفی در کنار یکتانت برای تهیه و جمع‌آوری داده‌ها و نیز انجام مطالعات پیمایشی همراه شده‌اند: شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc)، زلکا، جریان، کافه بازار، سیب اپ، ادیوری، تریبون، فرست ادز، نجوا و جاب ویژن.