بلاگرها به خوبی این مطلب را دریافتهاند و با استوریهای متعدد و به قول خودشان «مورچهای» و نقل ساعت به ساعت زندگی خود در فضای مجازی، عده زیادی را با خود همراه میکنند. پیجهای کسب و کار نیز در اینستاگرام محیط مناسبی برای تبلیغ محصولات خود، ارتباط با مخاطب و فروش یا ارائه خدمات بهتر دارند. این روزها حتی کلینیکهای پزشکی و درمانی نیز فضای اینستاگرام را محیطی مناسب میدانند. با این وجود اگر به کاربردهای بومی اینستاگرام برای کاربران ایرانی نگاه کنیم باز هم به پرسش پیشین بر میگردیم که چرا روبیکا با …