یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 سایت فرارو / ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

بررسی دلایل موفقیت عموپورنگ در جلب توجه مخاطبان کودک و نوجوان

بررسی دلایل موفقیت عموپورنگ در جلب توجه مخاطبان کودک و نوجوان
تلویزیون به تازگی، بازپخش دو مجموعه «بچه‌محل» و «بالش‌ها» را از شبکه‌های دو و تماشا روی آنتن فرستاده تا با استفاده از برند عموپورنگ، اوقات خوشی را برای مخاطبان کودک و نوجوان فراهم کند. عموپورنگ از دهه هشتاد به عنوان چهره‌ای موفق میان کودکان شناخته می‌شد و در دهه نود به خاطر نبود رقیب پروپاقرص، توانست یکه‌تاز میدان شود. حالا مدتی است حضور داریوش فرضیایی هم مثل خیلی از چهره‌های دیگر در تلویزیون کمرنگ شده و از تولید فصل جدید عموپورنگ خبری نیست. با این حال بازپخش این مجموعه‌ها کماکان با استقبال زیادی …