شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 سایت فرارو / ۱۴۰۳/۰۳/۲۵

دلبری نامزد‌ها با خودرو

دلبری نامزد‌ها با خودرو
خودرو به دلیل جایگاه ویژه‌ای که نزد شهروندان دارد، یکی از سوژه‌های داغ به‌خصوص در ایران (با توجه به حواشی کمی و کیفی آن) به شمار می‌رود و به همین دلیل نامزد‌های ریاست‌جمهوری در تبلیغات خود تا حد امکان با کلیدواژه «خودرو» سعی در تاثیرگذاری بر افکار عمومی دارند. نامزد‌های ریاست‌جمهوری با توجه به دیدگاه منفی شهروندان ایرانی نسبت به خودرو‌های داخلی، معمولا دفاع خاصی از کمیت و کیفیت صنعت خودروی کشور نمی‌کنند.