اگر کارخانجات ما میخواهند توسعه پیدا کرده و افراد بیشتری را استخدام کنند، به همان تکنولوژیهایی نیاز دارند که بخشی به خاطر تحریمها و بخشی به خاطر سنتی بودن افکار مدیران ما استفاده نمیشوند. اگر تپسی، اسنپ و امثالهم بازار رقابتی را به دست اورده اند، اتفاقا به خاطر همین است که روشی جدید و نوین را برای توسعه شغلی خود مورد استفاده قرار داده اند. اگر مشاغلی مثل راننده یا پیک بودن در پلتفرمهای اینترنتی پرطرفدار شده، به این دلیل است که این نوع مشاغل، نه تنها بر تکنولوژی مبتنی هستند، بلکه نسبت به مشاغل …