دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 سایت فرارو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

پاسخ تهران به حمله پهپادی آمریکا علیه تأسیسات قشم و سیریک

 پاسخ تهران به حمله پهپادی آمریکا علیه تأسیسات قشم و سیریک
در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: نقض مکرر آتش‌بس از سوی آمریکا بار دیگر اثبات می‌کند که این کشور نه‌تنها اراده‌ای برای کاهش تنش و بازگشت به مسیر ثبات ندارد، بلکه با اقدامات ماجراجویانه خود امنیت منطقه را با مخاطرات جدی مواجه می‌کند.