سخنگوی هیات مذاکره جمهوری اسلامی ایران گفت: اساساً فلسفه حضور ما در سوئیس برای این بود که اجرای تعهدات طرف مقابل را مطالبه بکنیم. من قبلا هم تأکید کردم نگاه هیات نمایندگی ایران این هست که ما باید به نوعی گریبان طرف مقابل را بگیریم برای اینکه به اجرای تعهداتش وادار بشود.