برخی خود را دایه دلسوزتر از مادر میدانند و با وجود حمایت رهبری و شعام از تفاهم باز هم به مخالفت و سنگاندازی مشغولند. مشخصا صداوسیما به عنوان رسانهای که فقط نام ملی را یدک میکشد، در هر برنامهای حمله به تیم مذاکره کننده و تخریب تفاهم را در دستور کار دارد.