شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت فرارو / ۳ ساعت قبل

چرا صداوسیما علیه تفاهم‌نامه و تیم مذاکره فعالیت می‌کند؟

 چرا صداوسیما علیه تفاهم‌نامه و تیم مذاکره فعالیت می‌کند؟
برخی خود را دایه دلسوزتر از مادر می‌دانند و با وجود حمایت رهبری و شعام از تفاهم باز هم به مخالفت و سنگ‌اندازی مشغولند. مشخصا صداوسیما به عنوان رسانه‌ای که فقط نام ملی را یدک می‌کشد، در هر برنامه‌ای حمله به تیم مذاکره کننده و تخریب تفاهم را در دستور کار دارد.