شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت فرارو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

چرا رئیس سازمان انرژی اتمی با تیم مذاکره‌کننده ایرانی به پاکستان نرفت؟

 چرا رئیس سازمان انرژی اتمی با تیم مذاکره‌کننده ایرانی به پاکستان نرفت؟
نایب رییس مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی با تیم مذاکره‌کننده ایرانی به پاکستان نرفت و از فرودگاه برگشت؛ چون قرار نبود در آنجا کسی درباره هسته‌ای صحبت کند.