در روزهایی که رسانه ملی باید نماد عقلانیت و انسجام کشور باشد، افشای اسناد فوقسرّی روی آنتن زنده جنجالآفرین شده است. یک تحلیلگر سیاسی در گفتوگو با فرارو، اقدام اخیر صداوسیما را اوج بیمسئولیتی میخواند و هشدار میدهد که دادن تریبون به افراد ناآشنا با اصول کشورداری، امنیت روانی جامعه و اعتماد عمومی را ویران میکند.