شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت فرارو / ۱ ساعت قبل

سلیمی: اگر حزب الله در بیروت نجنگد، ما باید در تهران و کرمانشاه با اسرائیل بجنگیم

 سلیمی: اگر حزب الله در بیروت نجنگد، ما باید در تهران و کرمانشاه با اسرائیل بجنگیم
علیرضا سلیمی، نماینده مجلس گفت: صرفاً ایران عزیز تنها نیست. لبنان بخشی از جنگ است. لبنان عمق استراتژیک ما است. اگر در بیروت، حزب الله رشید نجنگد، بدون شک با سربازان اسرائیلی باید در مرز تهران و کرمانشاه و مکان‌های دیگر مقابله کنیم. این یک قصه حیاتی و جدی برای ما است.