یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت فرارو / ۱۴۰۵/۰۲/۲۱

واکنش ایران به انتقال اورانیوم ۲۰ درصدی ونزوئلا

 واکنش ایران به انتقال اورانیوم ۲۰ درصدی ونزوئلا
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه در خصوص انتقال اورانیوم ونزئولا، اظهار کرد: نیروگاه ونزوئلا با توجه به اینکه از سال 1997 فعالیت نمی کرده است، باقی مانده موادی که برای استفاده های تحقیقاتی بوده، بنا به تصمیم دولت ونزوئلا، منتقل شده است.