سعید لیلاز، اقتصاددان، گفت: به قدری رویارویی احتمالی ایران و آمریکا مهم است که کمترین احتمال آن را نباید دستکم گرفت. این یک راه بیشتر ندارد. ما فوراً از این مصالحه استفاده کنیم و یک ثانیه را هم از دست ندهیم. من در اینجا هنوز طرفدار برجامم. ما در برجام در بدترین حالت یک فرصت ده ساله گرفتیم. در این فرصت ده ساله آمریکا خود را بازسازی و احیا کرد اما ما زدیم بر سرو کله یکدیگر تا خود ده سال تمام شد. من این مصالحه را چیزی جز آن برجامی که برای ما زمانی بین شش ماه تا شانزده سال زمان خرید، نمیبینیم. برای …