بازیهای ویدئویی و موبایلی یکی از مهمترین پدیدههای عصر دیجیتال هستند. بازیهایی که دیگر محدود به گروه سنی خاصی نیستند و همه گروههای سنی را با خود درگیر کردهاند. بازیهایی که گذشته از آنکه ابزار هویتساز هستند میتوانند بدون جلبتوجه اغلب کاربران، از جهات امنیتی به عنوان بدافزار روی دستگاه تلفن همراه کاربران عمل کنند. این بازیها از بعد اقتصادی هم از طریق انتشار روی سکوهای رسمی جهانی، درآمدزایی قابلتوجهی دارند و از منظر فرهنگی نیز این ظرفیت را دارند که ارزشها، باورها و هنجارهای یک جامعه را …