سید محسن نقوی وزیر کشو پاکستان، عصر امروز -شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵- به منظور پیگیری مناسبات دوجانبه شامل توسعه روابط و همکاریها در زمینه تجارت مرزی و مقابله با تروریسم و نیز موضوع اجرایی شدن تفاهمنامه و تحولات منطقه وارد تهران شد و مورد استقبال اسکندر مومنی وزیر کشورمان قرار گرفت.