جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا در گفتوگو با بیل ماهر از شبکه اچبیاو ادعا کرد: اگر با ایران به توافق نهایی برسیم، عالی میشود. اگر به توافق نهایی نرسیم، برنامه هستهای آنها همچنان نابود شده، بنابراین نگرش من این است که آمریکا در هر صورت برنده است.