حمیدرضا جلایر، دوشنبه ۱۸ خرداد در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به وضعیت تأمین برق در استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر هیچ برنامه خاموشی در بخش خانگی نداریم و تلاش شده است با مجموعه اقدامات انجامشده، شرایط تأمین برق نسبت به سال گذشته مدیریت بهتری داشته باشد.