مایک والتز سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد امروز یکشنبه در سخنانی به منظور جبران بخشی از ناکامی های کشورش در تجاوز به خاک ایران که بر خلاف تمامی قوانین و معیارهای بین المللی انجام شد، در سخنانی، ادعا کرد: ما در صورت لزوم به اقدامات خود برای نابودی زیرساخت های مورد استفاده ایران در ارتباط با کنترل تنگه هرمز ادامه خواهیم داد!