پنجشنبه / ۳۰ اسفند / ۱۴۰۳ - 20 March, 2025
 سایت فرهیختگان / ۱۴۰۳/۱۱/۱۷

شهرت شرقی

شهرت شرقی
روند روبه‌رشد فرهنگ مصرفی ایرانی‌ها به سمت محصولات فرهنگی شرقی به‌ویژه کره‌ای، به‌دلیل ترکیب مناسبی از مضامین آشنا با فرهنگ بومی و عدم محدودیت‌های زمان و مکان در فضای دیجیتال، نشان‌دهنده چرخشی فرهنگی از غرب به شرق است. این موضوع را می‌توان در سبک زندگی و الگوهای مصرف رسانه‌ای نسل جوان و نوجوان ایرانی مشاهده کرد که اکنون با مدرنیته شرقی آشنا شده‌اند.