دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 سایت فوتبالی / ۱ ساعت قبل

ناگلزمان: گاهی حس می‌کنم دوربین‌ها از موی بینی من نیز عکس می‌گیرند!

 ناگلزمان: گاهی حس می‌کنم دوربین‌ها از موی بینی من نیز عکس می‌گیرند!
پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی آلمان با حمایت از انتقادهای توماس توخل، نسبت به حضور بیش از حد عکاسان در نزدیکی نیمکت‌ها و کادر فنی در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ اعتراض کرد و این موضوع را مانعی برای ارتباط مؤثر با بازیکنان دانست.به گزارش فوتبالی، پس از آن‌که توماس توخل از شرایط اطراف نیمکت تیم‌ها در جام جهانی ۲۰۲۶ انتقاد کرد، حالا یولیان ناگلزمان نیز به جمع معترضان پیوسته است. سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است حضور پرتعداد عکاسان در فاصله‌ای بسیار نزدیک به نیمکت‌ها، فضای طبیعی و احساسی پیش ا …