پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ابراهیموویچ از بازی تیمهای ایران و بلژیک به شدت انتقاد کرد. به گزارش فوتبالی، ستاره بزرگ فوتبال سوئد و بازیکن اسبق بارسلونا در مورد بازی ایران و بلژیک گفته بود در نیمه اول با تماشای این بازی کمی خوابم گرفت و در نیمه دوم کاملاً خوابیدم! این صحبتهای زلاتان بازتاب جالبی در اردوی تیم ملی داشت و بعضی از بازیکنان تیم ایران علیه او موضع گرفتند. چند ملیپوش میگفتند زلاتان به طور کلی یک فرد خودشیفته است و با این حرفها فقط قصد تخریب ما را داشته در حالی که بعضی دیگر میگفتند …