پایگاه خبری فوتبالی- روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر ایران با خبرنگاران مصاحبه کرد.به گزارش فوتبالی، روبرتو پیاتزا پس از شکست سه بر صفر شاگردان مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ملتها، اظهار داشت: میدانید، مقابل آمریکا شکست خوردیم. مقابل یک تیم باتجربه شکست خوردیم. به تیمی باختیم که هر زمان سرویس را در زمین خودشان در اختیار داشتند، توانستند بازی را ببرند. اما ما در دو ست در همان سطح آنها بازی کردیم، قطعاً. حتی در ست سوم هم همینطور بود، بهجز یک مقطع که میکا کریستنسن …