پایگاه خبری فوتبالی- مرحله جدید تمرینات تیم امید ایران آغاز شد.به گزارش فوتبالی، نخستین جلسه تمرینی تیم امید ایران از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز (شنبه 6 تیر) با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شد.پوریا شهرآبادی و پوریا لطیفیفر بازیکنان گلگهر سیرجان پیش از تمرین امروز، خود را به کادرفنی و اجرایی معرفی کردند اما با توجه به بازی روز دوشنبه این تیم با چادرملو در تورنمنت انتخاب سهمیه آسیایی و درخواست باشگاه گلگهر، مجوز خروج از اردو را تا روز سه شنبه گرفتند.همجنین طبق هماهنگیهای به عمل آمده سایر بازیکنان هم در روزه …