پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس اخبار غیررسمی، ماجرای 18 تیمی شدن لیگ برتر، فقط برای یک فصل خواهد بود.به گزارش فوتبالی، فصل آینده لیگ برتر در شرایطی با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد که قرار نیست 18 تیمی شدن لیگ برتر تبدیل به یک اتفاق دائمی در این مسابقات باشد و با توجه به شرایطی که در ماههای گذشته رخ داد و منجر به نیمهکاره ماندن مسابقات شد، فقط فصل اینده با 18 تیم برگزار میشود.قرار است در پایان فصل آینده لیگ برتر، به جای دو تیم، چهار تیم به لیگ یک سقوط کنند تا لیگ 27 به همان فرمت 16 تیمی بازگردد.پی …