پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیوزیلند از وجود کنعانیزادگان استفاده نکرد اما در بازی با بلژیک با گذاشتن کنعانی زادگان در ترکیب اصلی به نوعی به اشتباهش اعتراف کرد.به گزارش فوتبالی، امیر قلعه نویی بعد از بازی با بلژیک به این نتیجه رسید که در بازی اول مقابل نیوزیلند با نیمکت نشین کردن محمدحسین کنعانیزادگان اشتباه کرده است. البته مدافع پرسپولیس کمی مصدومیت هم داشت اما اگر قلعه نویی میخواست او میتوانست در همان دیدار اول هم به میدان برود و کنار شجاع خلیلزاده بازی کند …