پایگاه خبری فوتبالی- به نظر میرسد سرمربی پرسپولیس، تصمیم قطعیاش برای جدایی از این باشگاه را گرفته است.به گزارش فوتبالی،اوسمار ویرا نتوانست شرایط اخیر پرسپولیس را تحمل کند و به خاطر ناراحتی شدید بابت مذاکره با اسکوچیچ تصمیم به جدایی گرفته است. سرمربی برزیلی عقیده دارد اگر باشگاه پرسپولیس او را نمیخواست باید خیلی حرفهایتر رفتار میکرد و قبل از حضورش در تهران ماجرا را اطلاع میداد تا او از برزیل به ایران برنگردد. البته که این بحث هم مطرح شده که علیرغم صحبتهای مربی برزیلی درباره اینکه حاضر است …