شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت فوتبالی / ۱ ساعت قبل

مهاجمان آرژانتینی و برزیلی از فولاد جدا شدند

 مهاجمان آرژانتینی و برزیلی از فولاد جدا شدند
پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن خارجی از جمع شاگردان مطهری جدا شدند.به گزارش فوتبالی، لیگ برتر در فصل بیست و ششم، از شانزدهم مرداد آغاز می‌شود و به همین خاطر تیم‌های مختلف لیگ برتری در حال آغاز برنامه‌های آماده سازی و همچنین برنامه ریزی نقل و انتقالات پیش فصل هستند که از 31 خرداد آغاز شده و تا 4 شهریور ادامه دارد.تیم فولاد خوزستان هم تمرینات خود را با هدایت حمید مطهری از عصر امروز (شنبه 6 تیر) در تهران آغاز کرد.این در حالیست که دو بازیکن خارجی از جمع قرمزهای اهواز جدا شده‌اند و از فصل جدید در تیم …