پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی، صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:صعود مجدد تیم فوتبال نساجی مازندران به بیستوششمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، مایه خرسندی جامعه فوتبال کشور است.باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این موفقیت ارزشمند و بازگشت شایسته یکی از تیمهای اصیل، ریشهدار و پرهوادار فوتبال ایران را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه نساجی …