پایگاه خبری فوتبالی- قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران، گفت: در جریان مسابقه تمرکزمان را از دست دادیم، اما در مجموع توانستیم بازی را مدیریت کنیم و به نتیجه برسیم.به گزارش فوتبالی، علی حاجیپور پس از پایان دیدار مقابل کوبا اظهار داشت: قطعا به این برد نیاز داشتیم. در دو هفته اخیر بازیهای خوبی انجام دادیم و به جز دیدار مقابل بلژیک که پرخطا ظاهر شدیم، در هفت مسابقه دیگر عملکرد قابل قبولی داشتیم. بعضی مواقع به خاطر بدشانسی و کمتجربگی نتوانستیم روند خوبی که داشتیم را به نتیجه برسانیم.وی ادامه داد: از …