پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای بازی بعدی انگیزههای خودمان را داریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.به گزارش فوتبالی، محمد ولیزاده پس از پایان دیدار ایران و فرانسه که سه بر دو به سود میزبان پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و فکر میکنم عملکرد قابل قبولی داشتیم.وی افزود: سعی کردیم بعضی از نقاط ضعفمان را کمتر تکرار کنیم و در بخشهایی هم موفق بودیم اما باز هم اشتباها …