پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه بعد از بازی با بلژیک آشکارا از بازیکنان تعویضی انتقاد کرد. به گزارش فوتبالی، امیر قلعه نویی صراحتا تاکید کرد که از عملکرد بازیکنان تعویضی مقابل بلژیک که تعدادشان هم زیاد بود اصلاً راضی نیست و انتظار بازی بهتری را از آنها داشت. شاید خیلیها تصور میکردند امیر در رختکن رفتار تندی با تعویضیها داشته اما شنیدهها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که رفتار سرمربی تیم ملی به قول خودش دو نیمه متفاوت داشت و اتفاقاً او از همه بازیکنان و حتی تعویضیها به ط …