پایگاه خبری فوتبالی- دریافتکننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از برد برابر کوبا گفت: بازی سختی بود، اما خدارو شکر توانستیم مسابقه را به نفع خودمان تمام کنیم.به گزارش فوتبالی، علی حقپرست پس از پایان دیدار مقابل کوبا اظهار داشت: اول از همه به تیم ایران خسته نباشید میگویم و این برد را تبریک میگویم. بازی سختی بود، اما خدارو شکر توانستیم مسابقه را به نفع خودمان تمام کنیم.وی ادامه داد: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم تا با آمادگی بیشتری وارد مسابقات ب …