پایگاه خبری فوتبالی- طرفداران تیم ملی در یک زمان 24ساعته، دو بار در وقتهای تلفشده، روی زیبا و البته زشت فوتبال را دیدند.به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه در بازی غنا و کرواسی و بعد از آن مسابقه ازبکستان و کنگو، نتیجه مورد نظر تیم ملی رقم نخورد، همه نگاهها به سمت مسابقه الجزایر و اتریش رفت. دیداری که اگر با هر نتیجهای جز تساوی به پایان میرسید، ایران به عنوان یکی از تیمهای برتر سوم، راهی مرحله حذفی میشد.تا دقیقه 93 و با توجه به تساوی 2-2 الجزایر و اتریش، طرفداران تیم ملی، خودشان را با خداحافظی با …