پایگاه خبری فوتبالی - رگی لوشکیا با انتشار پیامی احساسی در صفحه شخصی خود از هواداران تراکتور خداحافظی کرد.به گزارش فوتبالی، در حالی که طی روزهای اخیر خبر حضور هافبک آلبانیایی در الظفره امارات منتشر شده بود، لوشکیا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ، از تصمیمش برای پایان دادن به دوران حضورش در فوتبال ایران خبر داده است.او در بخشی از پیام خود تأکید کرد که به دلیل شرایط فعلی ایران تصمیم دشواری برای ترک این کشور گرفته و به همین دلیل با باشگاه و هواداران تراکتور خداحافظی میکند تا م …