پایگاه خبری فوتبالی- اولین تمرین پرسپولیس پس از مدتها فردا برگزار خواهد شد.به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی خود را برای برگزاری تورنمنت احتمالی سه جانبه در تهران آماده میکند که به شدت با کمبود بازیکن مواجه است. این روزها ۵ بازیکن ملی پوش پرسپولیس در مکزیک هستند.البته خبری از بازیکنان خارجی نظیر مارکو باکیچ، ایگور سرگیف، اوستون اورونوف و تیوی بیفوما نیست. در چنین شرایطی تعداد بازیکنان بزرگسال و اصلی پرسپولیس حتی به ۱۲ نفر هم نمیرسد.احتمالاً کریم باقری از چند بازیکن تیم امید در تمرینات بزرگسا …