پایگاه خبری فوتبالی- اندرسون پس از برد مقابل ایران تاکید کرد شاگردان روبرتو پیاتزا تیم بسیار خوبی هستند.به گزارش فوتبالی، متئو اندرسون پس از پیروزی سه بر صفر آمریکا مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملتها، اظهار داشت: بازی خوبی بود. میدانید، ایران همیشه تیم سختی برای بازی کردن مقابلش بوده است. آنها استعدادهای زیادی دارند و بازیکنان جدید زیادی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم. بنابراین بازی دشواری بود که باید به میدان میرفتیم و انجام میدادیم. اما به شیوهای که میتوانیم والیبال بازی کنیم اع …