سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت فوتبالی / ۴ روز قبل / ۱۴۰۵/۰۳/۲۸

مصطفی کارخانه: امیدوارم استقلال در گنبد بماند!

 مصطفی کارخانه: امیدوارم استقلال در گنبد بماند!
پایگاه خبری فوتبالی- مصطفی کارخانه مدیر فنی تیم والیبال استقلال گنبد، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبالی درباره آخرین وضعیت همکاری خود با این باشگاه و همچنین شایعات مربوط به انتقال امتیاز تیم به مشهد صحبت کرد.به گزارش فوتبالی، مصطفی کارخانه درباره وضعیت قراردادش گفت: قراردادم با باشگاه استقلال به پایان رسیده است. جلساتی با آقای تاجرنیا برای ادامه همکاری داشته‌ام، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر ماند. وی در واکنش به اخبار مربوط به انتقال امتیاز تیم والیبال استقلال از گنبد به مشهد گفت: هنوز ه …