پایگاه خبری فوتبالی- تیم امید ایران امروز یکشنبه در دو جلسه صبح و بعدازظهر تمرین خود را پشت سر گذاشت.به گزارش فوتبالی، شاگردان حسین عبدی صبح امروز ابتدا در سالن وزنه به کار بدنسازی پرداختند و سپس راهی چمن شماره ۲ مرکز ملی شدند تا دوهای سرعتی و استقامتی را در فواصل کوتاه و بلند انجام دهند.ملیپوشان زیر ۲۳ سال سپس کار با توپ را انجام دادند.حسین عبدی تمرین عصر امروز ملی پوشان را نیز برای ۹۰ دقیقه طراحی کرد.صحبتهای عبدی برای تشریح برنامه های تاکتیکی امروز، آغازگر تمرین بود.بازیکنان پس از نرم دوی ک …