شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ / /
وقتی مشتری اعصاب ندارد؛ چه باید کرد؟
با اقدام مناسب و رسیدگی به شکایت مشتری، میتوان از رویگردانی مشتری و تخریب برند توسط وی جلوگیری کرده و میزان وفاداری او را بهبود بخشید که این امر، افزایش طول عمر مشتری و معرفی مشتریان بیشتر توسط وی را به همراه دارد.
استقلال فوتبال اسرائیل اصفهان ایران رژیم صهیونیستی پرسپولیس عملیات وعده صادق فلسطین سیل حمله ایران به اسرائیل لیگ قهرمانان اروپا