چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت گیمفا / ۱۴۰۴/۰۳/۱۱

کارگردان Elden Ring: Nightreign: ساختار سریع بازی نگران‌کننده بود، اما به دنبال خلق تجربه‌ای جدید بودیم - گیمفا

کارگردان Elden Ring: Nightreign: ساختار سریع بازی نگران‌کننده بود، اما به دنبال خلق تجربه‌ای جدید بودیم - گیمفا
کارگردان Elden Ring: Nightreign نگران از دست رفتن امکان تجربه آهسته مانند آثار قبلی بود، اما می‌گوید که تیم FromSoftware خواستار خلق تجربه‌ای تازه و متفاوت بوده است. استودیوی FromSoftware در جریان توسعه نسخه فرعی و چندنفره Elden Ring: Nightreign با یک «دو راهی مهم» مواجه شد؛ آن‌ هم زمانی که برخی نگرانی‌ها درباره ساختار